2015-2016 н.р.
Травень - червень 2016 року Дистанційне засідання методичного об’єднання вчителів інформатики
«Підсумки роботи за рік»
|
Фестиваль "Весна"
15.04. 2016 року на базі Миколаївської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу Миколаївської міської ради відбувся фестиваль-конкурс "Весна".
Для участі у Конкурсі було представлено 47 робіт із 20 навчальних закладів Більшість робіт, а їх 35, мають нагороди. Роботи були цікавими, технічно грамотними і оригінальними.
Найбільшою кількістю робіт була представлена номінація «Аматорський відеофільм» у жанрі «Соціальний рекламний ролик», що обумовлено стурбованістю подіями в країні.Менше всього анімаційних фільмів було надано в номінаціях «Gif анімація», «Анімаційний Scratch-проект» та «3D анімація».
Результати Завантажити Роботи учасників 2016 року Переглянути фото
|
|
18.02.2016 Школа молодого учителя "Типи уроків. Інтегрований урок." (Опятюк. С. О. Перша українська гімназія ім. Миколи Аркаса)
|
29.12.2015-21.01.2016 Дистанційне засідання МО "Актуальні питання викладання інформатики в початковій, базовій, старшій школі"
ЗІНЧЕНКО
СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
|
Вчитель гімназії №3, вчитель вищої категорії, "вчитель - методист"
|
Автор методичного посібника "Ділові ігри на уроках інформатики», Миколаїв, ОІППО, с.40, 2011р. Учасник областної творчої групі вчителів інформатики "Впровадження ОС Лінукс". Працює над створенням нової програми з інформатики (Тихонова Т.В., Захар О.Г., Зінченко С.М.).
Участь у спільноті "Інформатика у 5 класі (а також 6 та інших класах)" Переглянути
|
КАПЛИНСЬКА
ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
|
Головний спеціаліст відділу координації діяльності загальноосвітніх навчальних закладів управління освіти Миколаївської міської ради.
Вчитель МЗОШ №53, вчитель вищої категорії, «старший вчитель».
|
Проводить наукове дослідження у напрямку визначення механізмів вдосконалення інформаційного освітнього середовища в управління системою освіти через е-урядування, елементи якого (дистанційна освіта) використовуються й при проведенні уроків інформатики задля підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Публікації
"Регіональні особливості впровадження інформаційно-комунікацйних технологій в управлінні освітніми установами" Переглянути
|
ОПЯТЮК
СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
|
Вчитель Першої української гімназії ім. Миколи Аркаса, вчитель вищої категорії
|
"Інноваційні технології як засіб розвитку інформаційної компетентності обдарованої дитини" Переглянути
|
МАЙБОРОДА
ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА
|
Вчитель МСШ "Академія дитячої творчості", вчитель вищої категорії, "вчитель - методист"
|
Досвід
"Применение средств информационно-коммуникационных технологий в учебно-воспитательном процессе".
Materials digest of the LI International Research and Practice Conference and II stage of the Championship in pedagogical sciences, London, May 21 – May 26, 2013 Переглянути
|
БЕЗСМЕРТНА
ІРИНА КОСТЯНТИНІВНА
|
Вчитель СЗОШ №22 з поглибленим вивченням англійської мови з 1 класу,
вчитель І категорії
|
"Формування суспільно-комунікаційних компетентностей на уроках інформатики" Переглянути
|
ПИРТЯ
ТЕТЯНА ОЛЕГІВНА
|
Вчитель гімназії №41,
вчитель І категорії
|
"Соціалізація учнів в інформаційному суспільстві на уроках інформатики" Переглянути
|
ЗАВАДСЬКА
ТЕТЯНА ПАВЛІВНА
|
Вчитель МЗОШ №18,
вчитель І категорії
|
"Використання технології діяльнісного підходу на уроках інформатики" Переглянути
|
БОЙКО
АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
|
Вчитель МЗОШ №57,
вчитель І категорії
|
"Активізація навчально-пізнавальної діяльності"
Переглянути
|
13.10.2015 Школа молодого учителя "Ведення шкільної документації. Робота з обдарованими учнями." (Михайловська Н.В. ММК)
4.09.2015-18.09.2015 Виставка "Освіта Миколаєва -2015" Переглянути
Педагогам міста запропоновано взяти участь у 12 заходах, якими передбачено активні форми діяльності учасників: коучинг, презентації, майстер-класи, педагогічні студії і майстерні, брифінг, відеосалон з обговорення проблем індивідуальної професійної траєкторії розвитку педагога, формування медіа культури всіх учасників освітнього процесу, освоєння інноваційних технологій і навчання нового «цифрового» покоління, корекційно-розвивального навчання і національно-патріотичного виховання, ролі освітянських бібліотек.
Немає жодної пари заходів, які б проводилися паралельно, тобто створено умови для максимального задоволення потреб відвідувачів виставки.
|