Вівторок
19.03.2024, 09:24
Миколаївська область
МО вчителів інформатики   м. Миколаєва
Ви увійшли як Гість | Група 
Головна Дистанційне навчання Реєстрація Вхід
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Дистанційне навчання

На допомогу  вчителю (дивись також на Головній сторінці)

Положення про дистанційне навчання

Перелік База освітніх веб-ресурсів для організації дистанційного навчання

 Підбірка платформ від колег Естонії, які підтримують дистанційне навчання

Корисні посилання:

Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки

Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів

Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів

Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання

Інтерактивна взаємодія-онлайн між учасниками освітнього процесу

інтернет-конференція: Інтернет-ресурси у навчальному процесі

Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять

Налаштування сервісу відео-трансляцій ZOOM (за 9 хвилин)

Використання Google Meet в освітній діяльності (New)

Безкоштовні навчальні матеріали для 5–6 класів, що вивчаються під час карантину

Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання у 5-7 класах

Відеоуроки для 7 класу

Відеоуроки для 8 класу

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Google Classroom. Як створити клас та отримати КОД для запрошення учасників?

Покрокова інструкція https://goo.gl/aVQ58n

Початок роботи в сервісі Google Classroom на смартфоні

Вебінар "Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу"

Використання Google Classroom для організації високотехнологічного навчання

Як користуватись Google Classroom з комп'ютера. Відео для учнів

Classroom. Учень. Перший вхід

Тестування за допомогою Форм Google

Проведення тестування в сервісі Google Classroom

Classroom. Учень. Додаємо файл до завдання

Classroom. Учень. Перероблюємо завдання

Classroom. Учень. Питаємо вчителя

Як виставити оцінку в Google Classroom, сформувати відомість з оцінками?

__________________________________________________________________________________________

Створення курсу в системі Moodle

Moodle: Урок 1 Создание курса

Тести у системі Moodle

Moodle: Школа. Діяльність Тест

Moodle: Підготовка файлів з тестами для подальшого завантаження у систему

Банк питань Moodle Завантаження тестових файлів до системи

Moodle: Школа. Звіти та статистика роботи в курсі

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Карантин: онлайн-сервіси для вчителів

Міністерство цифрової трансформації України запропонувало всім вчителям України освітній серіал «Карантин: онлайн-сервіси для вчителів». Серіал розрахований на новачків та складається із 6 серій тривалістю 8-26 хвилин.

У серіалі йдеться про алгоритми та комунікацію вчителів і учнів на період дистанційного навчання, а також набір сервісів і специфіку їх використання для вчителів, зокрема: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інші.

Подивившись серіал ви зрозумієте як:

  • Комунікувати з учнями.
  • Користуватися онлайн-сервісами.
  • Створювати відеоконференції.
  • Збирати файли з роботами.
  • Ставити оцінки онлайн.
  • Контролювати виконання завдань.
  • Використовувати соціальні мережі.
  • Створювати контрольні роботи.
  • Надавати консультації учням.
  • Створювати віртуальну вчительську.

Серія 0. «Перш ніж пірнути в онлайн з головою»У цій серії: вступне слово від Оленки Северенчук, директорки з розвитку Ukrainian Global School, радниці заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції.

Серія 1. «Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання».

Серія 2. «Набір і специфіка використання сервісів для вчителів». У цій серії: Як організувати спілкування з учнями? Чому всім учителям важливо синхронізуватись та визначитись, яку платформу використовувати? Якою є роль соціальних мереж як системи комунікації з учнями? Допоможе розібратись із цим Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize. В цій серії відбувається огляд сервісів та соцмереж: Google Site, Facebook, Instagram, Telegram, Tik Tok, Google Classroom, Class Dojo, Padlet, Zoom, Hangouts, Skype, Viber.

Серія 3. «Дізнаємось більше про Class Dojo». У цій серії: Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.

Серія 4. «Google Classroom для організації дистанційного навчання». У цій серії: з Google Classroom можна спілкуватись, збирати файли з роботами, ставити оцінки, контролювати терміни виконання завдань, створити контрольну роботу за варіантами, надавати консультації для кожного учня в приватному режимі. Особливостями використання сервісу поділиться Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize.

Серія 5. «Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams». У цій серії: Завдяки безкоштовному онлайн-інструменту Microsoft Teams учні та вчителі матимуть доступ до навчальних матеріалів і зможуть взаємодіяти. Основою інструменту є команда — можна об'єднати учнів у класи. В кожній команді можна створити тематичні канали за предметами, наприклад, математика або історія. Аби співпрацювати з колегами, варто створити команду — віртуальну вчительську. Більше подробиць ви дізнаєтесь у серії за участю Марини Лютинської, вчителя Ліко-школи, експерта Microsoft.

Серія 6. «Знайомимось із сервісами CISCO WEBEX. Вивчаємо можливості Classtime». У цій серії розповідаємо одразу про два сервіси. В основі CISCO WEBEX — зручні відеоконференції для дистанційного навчання. З можливостями сервісу ознайомить Юрій Галаган, спеціаліст CISCO WEBEX. Classtime — це українська розробка, помічник вчителя. Як використовувати Classtime — допоможе Женя Гагаркіна, тренерка Classtime.

Всі серії освітнього серіалу доступні на онлайн-платформі 24/7 (цілодобово). 

 

Рекомендації по організації дистанційного навчання (супровід),
для тих у кого не має Гугл класу, дистанційної платформи Мудл, або інших

1. Створити закриту групу (для учнів) у соціальних мережах

для вайбер, як це зробити:

https://downloads-viber.com/how-to-make-close-a-group-in-viber.html

https://www.smotritesami.ru/kak-sozdat-zakrytuju-gruppu-v-vajbere/

для  фейсбук, як це зробити:

https://youtu.be/CWjjK6aLCmo

http://luckyidea.ru/zakrytaya-gruppa-v-fejsbuke-chto-eto-takoe-kak-nastroit-i-dlya-chego-ispolzovat.html

2. За допомогою цих сервісів ви зможете оповіщати всіх учнів вашого навчального закладу і збирати повідомлення та файли-картинки від них про виконані завдання.

3. Створіть власний сайт на якому будете розміщувати матеріали для учнів завдання, тести або  посилання на відео.

Для створення сайту інструкції матеріали, наприклад сервіс Гугл, для цього вам необхідно мати почту Гугл:

https://drive.google.com/drive/folders/1r1xRelEba0I2KDZF4mhorGnOF68m-aA6

4. Підготуйте матеріали для занять та розмістіть їх на сайті,

багато відео уроків можна знайти безкоштовно в Інтернеті,  якщо є бажання створіть свій Ютуб канал і публікуйте там свої відео, посилання на які дайте через закрити групи: вайбер або фейсбук.

5. Встановлюйте чіткі терміни виконання певних робіт, для відпрацювання навчального матеріалу і попросіть надіслати фото звіт виконаної роботи, через закрити групи: вайбер або фейсбук.

 

Пам’ятайте, що реєстрація, наприклад на Гугл почту, для дітей тільки з 13 років, або через реєстрацію їх батьків.

Для перегляду матеріалів на сайті, реєстрація не потрібна.

 

 

Пошук

Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів



Mihaylovskaya© 2024