1. Створити закриту групу (для учнів) у соціальних мережах
для вайбер, як це зробити:
https://downloads-viber.com/how-to-make-close-a-group-in-viber.html
https://www.smotritesami.ru/kak-sozdat-zakrytuju-gruppu-v-vajbere/
для фейсбук, як це зробити:
https://youtu.be/CWjjK6aLCmo
http://luckyidea.ru/zakrytaya-gruppa-v-fejsbuke-chto-eto-takoe-kak-nastroit-i-dlya-chego-ispolzovat.html
2. За допомогою цих сервісів ви зможете оповіщати всіх учнів вашого навчального закладу і збирати повідомлення та файли-картинки від них про виконані завдання.
3. Створіть власний сайт на якому будете розміщувати матеріали для учнів завдання, тести або посилання на відео.
Для створення сайту інструкції матеріали, наприклад сервіс Гугл, для цього вам необхідно мати почту Гугл:
https://drive.google.com/drive/folders/1r1xRelEba0I2KDZF4mhorGnOF68m-aA6
4. Підготуйте матеріали для занять та розмістіть їх на сайті,
багато відео уроків можна знайти безкоштовно в Інтернеті, якщо є бажання створіть свій Ютуб канал і публікуйте там свої відео, посилання на які дайте через закрити групи: вайбер або фейсбук.
5. Встановлюйте чіткі терміни виконання певних робіт, для відпрацювання навчального матеріалу і попросіть надіслати фото звіт виконаної роботи, через закрити групи: вайбер або фейсбук.
Пам’ятайте, що реєстрація, наприклад на Гугл почту, для дітей тільки з 13 років, або через реєстрацію їх батьків.
Для перегляду матеріалів на сайті, реєстрація не потрібна.
|